شرکت فنی و مهندسی پترو خاتم جم

 شرکت فنی مهندسی پتروخاتم جم در سال 1385 با هدف توسعه و آباد سازی صنایع و زیر ساخت های کشور عزیزمان ایران با کمک و همراهی اساتید و مهندسین خبره ، در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرد .

این شرکت در همان سال های اولیه مبتکر تولید دریچه های منهول پلیمری و کامپوزیتی با تکنولوژی روز دنیا بود . نسل اول دریچه های منهول این شرکت دارای تحمل باری در حدود 7.5 تن بودند که در کلاس اولین دریچه های منهول به نام A75  قرار می گرفتند. این شرکت با کمک اساتید فعال در حوزه پلیمر و کامپوزیت موفق شد چند  سال بعد یعنی در سال 1389 نسل دوم این دریچه ها را با تحمل بارهای بیشتر تا 25 تن تولید کند و کلاس های B125  و C250  با تحمل های 12.5 تن و 25 تن را روانه  بازار کند.

پس از گذشت سالها از تولید دریچه های منهول کامپوزیتی توسط این شرکت ، متخصصان این گروه صنعتی اکنون توانایی تولید انواع دریچه های منهول کامپوزیتی با تحمل بارهای متفاوت تا 40 تن را دارا می باشند . لازم به ذکر است این شرکت نسل های جدیدی از دریچه های منهول کامپوزیتی را با مواد بهینه شده به صنعت کامپوزیت و پلیمر کشور معرفی نموده و تا کنون تمامی پیمانکاران و کارفرمایان این شرکت از محصولات و تولیدات این شرکت رضایت کامل را داشته و دارند .

شایان ذکر است شرکت فنی مهندسی پترو خاتم جم با توجه به سابقه طولانی در امر صنعت پلیمر و کامپوزیت توانایی تولید انواع مخازن کامپوزیت FRP  و GRP  وSMC  را با بهترین کیفیت و قیمت در خاورمیانه دارا می باشد .

مهندسین این شرکت مخازن کامپوزیتی را به کمک نرم افزارهای طراحی مهندسی از جمله اتوکد ، انسیس ، سالیدورک و  آباکوز طراحی کرده و به کمک جدیدترین متدهای ساخت مخازن کامپوزیتی آنها را تولید می کنند . 
تمامی مخازن این شرکت تحت ضامنت و گارانتی بوده و این شرکت این مخازن را مادام العمر تحت خدمات پس از فروش خود قرار می دهد .

مخازن کامپوزیت این شرکت جهت مصارف گوناگون از جمله نگه داری آب آشامیدنی ، نگه داری سیالات خورنده همانند انواع اسید ها در دماهای مختلف و نگه داری فاضلاب و پساب کارخانجات و مجتمعات تفریحی به عنوان سپتیک تانک و چربی گیر مورد استفاده قرار می گیرد .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات دیگر  این شرکت می توانید به قسمت محصولات مراجعه کرده و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید .

 

با تشکر و احترام

شرکت فنی مهندسی پترو خاتم جم

شجاعی– مدیر بخش فنی مهندسی

 "فروش، شروع تعهدات و خدمات ماست"

لطفا از سایت ما دیدن فرمایید: http://www.petrofrp.com