شرکت فنی و مهندسی پترو خاتم جم با مطالعه و بررسی مشکلاتی که در زمینه استفاده از دریچه های منهول چدنی بوجود آمده بود از سال 1390 و با همکاری آزمایشگاه های معتبر کشور ، نوع خاصی از دریچه های منهول را به جامعه مهندسی کشور معرفی نمود که علاوه بر سبک بودن ، مقاومت مکانیکی و شیمیایی بهتری نیز در قیاس با دریچه های چدنی دارا بود . این دریچه های منهول که از جنس کامپوزیت GRP  می باشد غیر قابل بازیافت بوده و به همین دلیل ارزش اسقاطی و سرقت ندارند. باید توجه داشت که این شرکت با بررسی مشکلاتی که در دریچه های منهول کامپوزیتی که در بازار وجود داشت تمامی اشکالات این نوع دریچه ها را برطرف نمود و نسل های دوم و سوم دریچه های منهول کامپوزیتی را با بهترین مواد از لحاظ کیفی وارد بازار نمود. دریچه های منهول کامپوزیتی شرکت فنی و مهندسی پترو خاتم جم به دو روش GRP و SMC  تولید می شوند . مزیت این دریچه ها با موارد مشابه موجود در بازار نوع مواد مصرفی در آنها می باشد . باید توجه کرد که دیده شده بسیاری از شرکت ها برای پایین آوردن قیمت خود در این محصولات از مواد بازیافتی و غیر مهندسی استفاده می کنند که این عمل موجب شکسته شدن دریچه می شود . متاسفانه در منطقه جنوب نمونه های شکسته شده این دریچه ها مشاهده شده و سازمان ها و شرکت های کارفرما دچار خسارت های فراوانی شده اند . به همین منظور شرکت فنی و مهندسی پترو خاتم جم به تمامی همکاران و مهندسین گرامی پیشنهاد می کند که قبل از همکاری با هر شرکتی در این خصوص از نحوه تولید دریچه ها و همچنین نوع مواد مصرفی و کیفیت آن ها اطمینان حاصل نمایند . باید توجه کرد که معدود شرکتهای همکار در این زمینه هستند که آنها نیز از مواد با کیفیت و مهندسی استفاده می کنند .

شرکت فنی و مهندسی پتروخاتم جم تمامی دریچه های منهول خود را ضمانت و گارانتی کرده و به مشتریان اطمینان کامل می دهد که این دریچه ها در زمانی که مورد استفاده قرار می گیرند دچار هیچ گونه مشکلی نمی شود .

"فروش، شروع تعهدات و خدمات ماست"

برای اطلاعات بیشتر در خصوص دریچه های کامپوزیتی SMC شرکت فنی مهندسی پترو خاتم جم می توانید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

با تشکر و احترام

شرکت فنی مهندسی پتروخاتم جم

اسلامی – کارشناس مهندسی فروش

09173845800

09177034125

071-36541417

لطفا از سایت ما بازدید فرمایید : http://www.petrofrp.com


شرکت فنی مهندسی پترو خاتم جم: طراحی، تولید، اجرا و فروش دریچه کامپوزیتی، دریچه منهول، دریچه BMC، دریچه SMC،  دریچه GRP، دریچه فایبرگلاس، دریچه منهول کامپوزیتی، دریچه چدنی، مخازن کامپوزیتی، تولید کننده مخزن GRP، مخزن SMC، مخزن هوایی SMC، مخزن مکعبی کامپوزیتی، تولید کننده مخزن پنلی کامپوزیتی، مخزن مکعبی مدولار، مخازن آب آشامیدنی، مخزن فایبرگلاس، مخازن فلزی، انواع مخازن آب، مخزن دفنی، سپتیک تانک، چربی گیر، سپتیک تانک فاضلابی، انواع مخازن اسید، مخازن تحت فشار، چربی گیر فایبرگلاس، تولید کننده چربی گیر پلی اتیلن، چربی گیر GRP، سپتیک تانک GRP، لوله و اتصالات کمپوزیتی، لوله و اتصالات پلی اتیلن، لوله و اتصالات کاروگیت، تولید کننده انواع محصولات کامپوزیتی، لوله و اتصالات ضد اسید، لوله و اتصالات PTFE ، CPVC ، PVDF، فروش مواد اولیه، مواد اولیه کامپوزیتی، تولید کننده جعبه های برق کامپوزیتی، جعبه های برق کامپوزیت، اجرا خط لوله کامپوزیتی FRP و GRP، اجرا خط لوله کاروگیت، گریتینگ کامپوزیتی، تولید کننده گریتینگ فلزی، گریتینگ گالوانیزه، درایوشفت فایبر کربن، پوشش کامپوزیتی، پوشش اپوکسی....